close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתקני מים– תתכוננו להתמכר!

מערכת שורשכג אדר א, תשעט28/02/2019

סקירה חשובה אודות רכישת מתקני וברי מים- מה נכון לבדוק, מה צריך לדעת ואיך

תגיות:
מתקני מים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מכל בית פרטי ובית עסק. בזכותם, אנו נהנים ממים איכותיים, בריאים וטעימים יותר בכל זמן. הם כה יעילים, שניתן לבחור אפילו מבין מגוון גדלים וסוגים בהתאם לצרכי המשפחה או העובדים. לאחר התקנת מתקן המים במקום שבחרתם, תוכלו במהירות לראות כיצד כולם מתחילים להקפיד על הרגלי שתייה נכונים!

טיפים יעילים לרכישת מתקני מים איכותיים
מכשיר בטיחותי – קודם כל ומעל לכל, בטיחות! הדבר נכון בעיקר כאשר ישנם ילדים או קשישים בסביבה. מתקן מים איכותי באמת יהיה בטוח לשימוש ואף יאפשר הגבלת גישה
למים רותחים, על ידי כפתור נעילה.
תו תקן – תו התקן של מתקני המים הוא תעודת הזהות שלהם. הוא יעיד על איכותם ועל כך שהם עומדים בכל התקנים הקיימים.
אחריות – כשאנו רוכשים מתקני מים אנחנו מצפים מהם ללוות אותנו במשך שנים רבות. בין אם אתם שתייני מים שמבינים את המשמעות והחשיבות של שתיית מים ובין אם אתם ממש צריכים לשפר את הרגלי השתייה שלכם, על המכשיר לעמוד בכל רמת שימוש. ובכל זאת, אם צצות בעיות ותקלות במהלך השנים (אתם יודעים, בכל זאת מדובר במכשיר, ולמכשירים ישנן תקלות לפעמים) החברה תתייצב במהירות לטיפול ותיקון הבעיה.
לא מתקינים לבד – מומלץ ואפילו רצוי לבחון את דרישות ההתקנה של המתקן החדש שלנו. בכל מקרה, את מלאכת ההתקנה עצמה יש להשאיר לאיש מקצוע שמכיר מקרוב את המערכות הללו. זכרו שאם תנסו לעשות זאת לבד, עלולות להיווצר תקלות מיותרות.

מים מים בששון
בואו נשים לרגע בצד את העובדה שמים משמעותם בריאות וחלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו. מתקני מים מגיעים במגוון צורות, גדלים וצבעים כך שגם בפן העיצובי, יוכלו להוות תוספת נפלאה לכל פינת אוכל או מטבח.

עניין נוסף שכדאי לדון בו הוא איכות הסביבה. שישיות המים שאנו רוכשים, מגיעות בבקבוקי פלסטיק מזהמים. מיחזור בקבוקים אלו הינו איטי מאוד, ולו רק בשל כמות הבקבוקים הנזרקת בכל יום בכל העולם. מתקן המים מזרים מים טריים ונקיים בכל שעות היממה, ויחסוך לכם את הרכישות החוזרות של בקבוקי פלסטיק. שרק ביננו, אתם לא באמת נהנים לסחוב במעלה המדרגות בדרך חזרה מהסופר. ראו את כל היתרונות הנפלאים במתקנים אלו! חסכניים, שומרים על הסביבה, מעניקים לכם מים בריאים וטעימים יותר.

אתם עדיין מתלבטים?! זה הזמן ליצור עמנו קשר – היועצים המקצועיים שלנו יבחנו את הצרכים והדרישות שלכם ואת תנאי הסביבה בה אתם מעוניינים לשלב מתקן מים חדש, ויעזרו לכם לבחור במתקן המתאים לכם ביותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה